• 75 SEM BURGOS


    Dona i missió
  • SOS EMERGÈNCIA


    OMP amb Turquia i Síria
  • "GUIA COMPARTIR LA MISSIÓ"


    Propostes de voluntariat missioner
  • ANIMACIÓ MISSIONERA


    Recursos per l’animació missionera de joves
  • SUPERGESTO


    Plataforma per als joves interessats en la missió
  • ANIMACIÓ MISSIONERA


    Recursos per l’animació missionera amb infants
  • GESTO


    Revista missionera per als més petits
  • OMPRESS


    Servei missioner de notícies
  • AJUDA A LES MISSIONS


    Col·labora amb els missioners espanyols

jueves, 18 de febrero de 2016

Fruits missioners a Cali, Colòmbia

El nostre missioner teatí P. Antoni Doménech Font, nascut a Cambrils, ens envia aquest testimoni d’una jove de Cali.

Aquest és el fruit del treball que estan realitzant a la Fundació Manos Providentes a Cali, Colòmbia.
Fa un temps ja us presentarem al nostre missioner  i la seva situació. Aquí teniu l’enllaç per poder tornar-ho a llegir: P. Antoni Doménech Font

Però aquest cop, ell ens envia aquest testimoni que reflecteix el fruit del treball dels missioners envers les persones del lloc on ells porten a terme la seva tasca missionera. 


"Missió Misericòrdia.
La fundació mans providents, mes que una institució educativa ha significat per a mi una llar, un espai de creixement personal, espiritual i professional a partir d'això vull explicar com ha estat la meva trajectòria en el col•legi als llarg d'aquests 9 anys.
El meu nom és Lina Mercès Angle Murillo, tinc 27 anys, i vaig viure 23 anys a la vorera del riu cauca de la ciutat de Cali.
Créixer en un sector marcat per la violència, les guerres entre grups, els robatoris, la marginació, les drogues i condicions precàries no em va ser fàcil, però tot i els pocs recursos que comptava vaig acabar el batxillerat.

El 2006 em trobava estudiant una carrera tècnica en preescolar amb èmfasi de psicologia, vaig obtenir mitja beca  , tenia tan sols 17 anys d'edat, a més d'estudiar també col•laborava a la parròquia com a catequista.
Per aquesta època la fundació comptava amb una petita seu propera a la vorera  del riu cauca on en dues cases funcionaven els graus: pàrvuls, “pre-jardí” i “jardí”.

Després d'apreciar el meu treball durant la practica, els directius del col•legi consideraven donar-me l'oportunitat de fer part formal de la fundació desempernant com a docent del grau pàrvuls amb 28 nens al meu càrrec.

La fundació amb gran esforç i gràcies a la misericòrdia de benefactors, va poder traslladar a tot l'equip de docents a la seu principal amb una infraestructura molt més favorable i millors condicions.
A finals de 2013 finalment vaig poder consolidar el meu primer esglaó i graduar-me de llicenciada en pedagogia infantil.

Actualment estic en el grau transició  amb 29 nens i puc dir que el treball que es realitza en el col•legi és realment meravellós, no només per la missió i visió que tenen i pel que fa la comunitat amb els nens i pares de família si no pel suport i valor que se li dóna a la tasca docent. Personalment tinc molt a agrair a la institució, per la manera com em van acollir, pel suport que m'ha brindat, per tot el que m'han ensenyat, per haver estat partícips i agents actius en el meu procés de formació i creixement espiritual - personal i professional, i per permetre continuar aportant i transformant la vida dels nens i les famílies."