• 75 SEM BURGOS

Dona i missió
  • SOS EMERGÈNCIA

OMP amb Turquia i Síria
  • "GUIA COMPARTIR LA MISSIÓ"

Propostes de voluntariat missioner
  • ANIMACIÓ MISSIONERA

Recursos per l’animació missionera de joves
  • SUPERGESTO

Plataforma per als joves interessats en la missió
  • ANIMACIÓ MISSIONERA

Recursos per l’animació missionera amb infants
  • GESTO

Revista missionera per als més petits
  • OMPRESS

Servei missioner de notícies
  • AJUDA A LES MISSIONS

Col·labora amb els missioners espanyols

viernes, 17 de julio de 2015

DIARI AIDA I NOELIA: #VeranoMisión

Compartim amb tots vosaltres fragments de notícies que hem rebut de l’Aida i la Noelia des de Wampusirpi (Hondures)

Divendres, 3 de juliol
Hola,
Ahir vam arribar a San Pedro Sula, el viatge va anar bé, tret de que vam haver de fer nit a Miami, perquè vam perdre la connexió del vol...
Avui hem anat a veure un dels projectes que porten els Paüls, amb els nens i adolescents de San Pedro. Deu ni do la realitat en la que viuen, els recursos que tenen, i l’educació...
Dema marxem a fer visita per Trujillo, i dilluns ja anem cap a La Ceiba, on anirem cap a Wampusirpi...

Diumenge, 5 de juliol

Bona tarda!!
Ahir vam acabar un dia rodó i amb alegria.
Avui ha estat un dia de matinar (4:45) i de viatjar. Hem anat des de San Pedro a Trujillo! Hem fet parada a La Ceiba, hem conegut a les germanes de les Filles de la Caritat d’allà. Durant el trajecte hem pogut empapar-nos del paisatge tan verd, ple de palmeres, plantacions, edificacions casuals… Han estat 7 hores de viatge, conduint el bisbe Lluis. La veritat es que els canvis de paisatge i les persones que trobàvem m’han impactat (i agradat) molt. Pel camí també hem parlat sobre la situació del país, política i a nivell d’església.  Finalment hem dinat a un estil xiringuito de la platja tocant els peus a la sorra, veient el mar i els nens banyar-se, vamos tot un luxe que no esperàvem trobar.
Demà tornarem a La Ceiba per preparar-nos pel viatge a Wampusirpi, ja en tenim ganes!
No se quan podrem continuar les senyals de vida però que sapigueu que estem estupendament i aquí la gent és molt maca!
Records a tothom des d’ Hondures (avui Trujillo)

PD: siii...fa molta calor i xafogor...

Dilluns, 6 de juliol

Bon dia família!!
Sembla que el destí vol que coneguem mig Hondures abans d'arribar a Wampu! El vol que havíem d'agafar avui no ha sortit, però ens han pogut colar en un que anava a Puerto Lempira. Ens estan ensenyant tot això i a la tarda anirem als coles a veure l'inici de la campanya infantil! Estem molt bé, aquí estem coneixent gent molt maca!
Records a tothom des de la Moskitia!! Esperem q estigueu tots bé!

Divendres, 10 de juliol

Embarcadero en Wampusirpi
La Noelia ha estat liada amb les feines de l'escola i l'antivirus de la biblioteca...i l'internet d'aquí no és una meravella tampoc! Estem en un paradís tot verd, també s'ha de dir que portem dos dies de pluja!! la gent ens ha acollit molt bé, i tots ens esperaven per donar feina! Portem la campanya infantil a l'escola matí i tarda! dema toca correus si ens en sortim amb els generadors! Aquí la gent ens ha donat ajuda i facilitat sense haver-la de demanar. El dia de la celebració de la paraula ens va fer presentar a la comunitat perquè ens coneguessin! Els nens d'aquí son una monada! i pels camins tota una aventura, ara saludes una persona, ara a la vaca, a la gallina amb els pollets, als “tatanos” ....vaja que hi ha de tot.